Nyt se sitten alko. Tälläinen toikkari tuli:

Käyttäytyminen ja huolellisuus: 9

Äidinkieli: 9

B1-kieli ruotsi: 8

A1-kieli englanti: 8

Matematiikka: 9

Biologia: 9

Maantieto: 9

Fysiikka ja kemia: 8

Historia: 8

Uskonto: 8

Musiikki: 10

Kuvataide: 8

Kotitalous: 9

Tekstiilityö: 8

Liikunta: 9

Oppilaanohjaus: S

Tervaystieto: 10

Tieto- ja viestintätekniikka: S

Hihhih. Sebastian kysy multa, että "minkälainen toikkari alinalle tuli" ja mä vastasin, et "iihaan hyvä". Sitten Sebastian sano, et "vai iihaan hyvä. olihan sulla ainaki musiikki 10 vai mitä? hehehe." ja mä sit sanoin, ettö "no joo". :D Nyt mua harmittaa, ku en menny halaamaan sitä ja toivottamaan hyvää kesälomaa. :< Mä en viittiny mut Marita viitti.

Se Enkelin silmin esitys meni ihan hyvin. Ku me ooteltiin lavalle pääsyä, Sebastian oli hirveen lähellä mua. Oijoi. ^_^<3

HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE!