//musiikki: radio

SE on niin ihQ. SE oli laittanu mulle hyvin menee merkin. Ja SE sano Alina viime perjantaina ainaski kaks kertaa ja SE koski mun kättä.<3

Oon ihan taivaassa.<3

Kaikkia, eli Niiloa ja Ruusua, varmaan kyllästyttää, ku puhun vaan koko ajan SIITÄ, joten en puhu SIITÄ nyt enempää. :>

Mun nenä on ihan tukossa. :< hei pliis. Vaihetaan neniä.

Lainasin kirjastosta Good Charlotten The Chronicles of Life and Death -levyn ja Robbie Williamssin Escapology -levyn. Mä en siis ainoastaan tykkää latinomusiikista. Robbie Williams on kyl aika söpö, mut ei se SITÄ voita.<3 Anteeksi taas puhuin SIITÄ. ^_^<3

but the world is black

and hearts are cold

and there's no hope

that's what we told

and we can't go back

it won't be the same

forever changed

by things we've seen

Aika muuten hyvä biisi tuo Good Charlotten The world is black.<3

Rupes yht'äkkiä masentaan. :< Johtuu varmaan siitä, että meillä on enää 3 musiikin tuntia ja bändikerhoakaan ei ole enää montaa kertaa. APUA!! Sitten en näe SITÄ moneen-moneen-moneen viikkoon, ku alkaa kesäloma. :'< Mun pitää saada otettua SIITÄ kuva. 8>