//musiikki: Shakira - Hips don't lie

Ruusu käski mun tehä tämmösen. Tääeioo kiva. :< Paitsi ko voin jauhaa kaikkea pas..kakkaa. o/

Näin aluksi pikkuesittely:

Möi. Mä oon siis Alina, netissä Candy. Olen syntynyt 24.6.1991. Asun käpykylässä nimeltä Ylikiiminki, josta kuulemma tulee Oulun kaupunginosa ehkä joskus vuonna 2009. Tosi kaupunki tää meidän ylikiiminki-city kyllä on. ;> Mulla on koira, jonka nimi on Kira ja siitä mä tykkään tosi kovasti ja elämä olisi ihan tyhmää ilman sitä.  .___.<3

Tässä juttuja, joista tykkään myös: jäätee, sarjakuvat, valokuvaus, piirtäminen, kananuudeli, Nokia 3200, ranska, italia, Täydelliset naiset, Simpsonit, Taken -pelit<3, koirat, Geisha -suklaa, Aakkos -karkit, latinomusiikki, Disneyn elokuvat, kitara, salibandy, omenapunajuuri -salaatti, kesä, tanssiminen, ystävät, lenkkeily, shoppailu, rönöttäminen<3.

Leikitäänkö, että sä tiedät musta kaiken ja oot mun paras kaveri, niin mun ei tartte esitellä itseäni enempää? AI LAIK JUU VERI MATS, jos suostuit.<3

Nokuule pultsi, ko mä oon pallokala ja sä oot Kimi Räikkönen. Eix jeh? XD

Suomi tarvitsee suomi alina suomi -sanakirjan.

HEIMOIKUTUPAI.<3